Náplň práce:
–	zodpovědnost za finanční řízení organizace a projektů,
–	zodpovědnost za vedení podvojného účetnictví organizace,
–	spolupráce s účetní na dotacích, nadačních příspěvcích, grantech z EU fondů, grantech českých i zahraničních organizací – od zpracování rozpočtu až po vyúčtování, včetně přípravy podkladů pro audity projektů, 
–	zpracování daňových přiznání, účetní závěrky, statistických a dalších ekonomických výkazů a podkladů pro vedení organizace,
–	kompletní vedení mzdové agendy – zpracování mezd, přehledů, přihlášek a odhlášek zaměstnanců pro zdravotní pojišťovny, českou správu sociálního zabezpečení apod.,
–	spolupráce a jednání s finančním úřadem, auditorskou firmou, zdravotními pojišťovnami, správou sociálního zabezpečení, statistickým úřadem apod.
Požadujeme:
–	samostatnost, pečlivost, zodpovědnost,
–	vysokoškolské vzdělání ekonomického směru,
–	znalost podvojného účetnictví,
–	pokročilou znalost práce s PC, zejména s programy MS Office,
–	znalost anglického jazyka a neziskového sektoru výhodou.
Nabízíme:
–	zodpovědnou a samostatnou práci v zavedené neziskové organizaci,
–	práci v příjemném kolektivu,
–	finanční ohodnocení odpovídající schopnostem,
–	25 dní dovolené.
Místo pracoviště: 		Burešova 6, Brno
Typ pracovního poměru: 	práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Termín nástupu: nejlépe ihned
Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem zasílejte prosím e-mailem Kateřině Mášové na kmasova@llp.cz do 12. 5. 2011 do 12:00 hod., předmět: výběrové řízení.
1. kolo pohovorů proběhne dne 16. 5. 2011 od 15:00 hod.








