Náplň práce:
– zodpovědnost za finanční řízení organizace a projektů,
– zodpovědnost za vedení podvojného účetnictví organizace,
– spolupráce s účetní na dotacích, nadačních příspěvcích, grantech z EU fondů, grantech českých i zahraničních organizací – od zpracování rozpočtu až po vyúčtování, včetně přípravy podkladů pro audity projektů,
– zpracování daňových přiznání, účetní závěrky, statistických a dalších ekonomických výkazů a podkladů pro vedení organizace,
– kompletní vedení mzdové agendy – zpracování mezd, přehledů, přihlášek a odhlášek zaměstnanců pro zdravotní pojišťovny, českou správu sociálního zabezpečení apod.,
– spolupráce a jednání s finančním úřadem, auditorskou firmou, zdravotními pojišťovnami, správou sociálního zabezpečení, statistickým úřadem apod.
Požadujeme:
– samostatnost, pečlivost, zodpovědnost,
– vysokoškolské vzdělání ekonomického směru,
– znalost podvojného účetnictví,
– pokročilou znalost práce s PC, zejména s programy MS Office,
– znalost anglického jazyka a neziskového sektoru výhodou.
Nabízíme:
– zodpovědnou a samostatnou práci v zavedené neziskové organizaci,
– práci v příjemném kolektivu,
– finanční ohodnocení odpovídající schopnostem,
– 25 dní dovolené.
Místo pracoviště: Burešova 6, Brno
Typ pracovního poměru: práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Termín nástupu: nejlépe ihned
Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem zasílejte prosím e-mailem Kateřině Mášové na kmasova@llp.cz do 12. 5. 2011 do 12:00 hod., předmět: výběrové řízení.
1. kolo pohovorů proběhne dne 16. 5. 2011 od 15:00 hod.