Praktická příručka, která v sedmi kapitolách pomocí otázek a odpovědí řeší padesát nejčastějších právních situací, se kterými se mohou zaměstnanci setkat. Osmou kapitolu pak tvoří návody k tomu, jakým způsobem mohou při prosazování práv zaměstnanců pomoci soudy a úřady. Vydali jsme v srpnu 2011.
Publikace
Jak být pacientem v České republice a zachovat si důstojnost

Zatímco zdravotní péče je u nás na poměrně vysoké úrovni srovnatelné se západními zeměmi, k pacientům je bohužel stále často přistupováno jako k nezpůsobilým jedincům, kteří nemají žádná práva a kteří se musí podrobit rozhodnutí autority lékaře. Z reálných situací vycházejí i problémy řešené v tomto manuálu. Namísto rozsáhlých teoretických pojednání jsme se téma medicínského práva rozhodli čtenářům přiblížit prostřednictvím otázek a odpovědí.
Nejlepší škola je inkluzivní

Co je to společné vzdělávání všech dětí neboli inkluze? Seznamte se… Publikace Nejlepší škola je inkluzivní srozumitelným a jednoduchým způsobem seznamuje pedagogy, rodiče i širokou veřejnost s inkluzivním systémem vzdělávání. Stručně popisuje jeho výhody pro žáky, školy, pedagogy, rodiče znevýhodněných i běžných dětí. Vysvětluje nejčastější předsudky a upozorňuje také na možné problémy, které při zavádění společného vzdělávání všech dětí mohou nastat.
Právní systémy očkování dětí

Analýza si klade za cíl nabídnout objektivní a ucelené informace o systémech očkování dětí v jiných evropských zemích z hlediska práva (Belgie, Francie, Irsko, Německo, Rakousko, Spojené království) a sloužit tak jako inspirativní podklad pro věcnou a konstruktivní diskuzi, ať už mezi odborníky či veřejností, o podobě budoucí právní úpravy očkování u nás. Vydali jsme v prosinci roku 2010.
Jak se stát férovou školou II.

Manuál je určený zejména ředitelům a pedagogům základních škol. Mimo jiné v něm najdete mnoho zajímavých zkušeností z praxe inkluzivního vzdělávání a tipů pro výuku. Vydali jsme v roce 2010.